Re: reklamowanie jakosci lini telefonicznej w TPSA

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 05 Feb 1997 - 11:52:31 MET

>He, he, probowalem, a jakze... Powiedziano mi w biurze obslugi
>klienta, ze jesli modem jest homologowany, to moge go uzywac bez
>zadnych zezwolen ani rejestrowania.

no to moze wreszcie, zamiast bezsensownej dyskusji o niczym,
wypowiedzialby sie ktos kompetentny (chociazby procaownik tpsa, ktory wie
co to modem) i przedstawil stosowne przepisy, zarzadzenia i sposoby
postepowania oraz normy ktore powinna spelniac linia i ktore nalezy
reklamowac.

karpio

PS. na mojej linii w domciu w umcs raz udaje sie uzyskac 31200/28800,
innym zas razem zrywa przy 21600 po krotkiej chwili. proba korzystania z
modemu innego niz us robotics (np. multitech at&t) doprowadzala zawsze do
niepowodzenia przy predkoaciach 24000 i wyzej (po jakims czasie zawsze
zrywa). a jak przyjda technicy, podlacza motorole i akurat bedzie dobrze?