Re: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 17:20:57 MET

In pl.comp.pecet Robert Kowalski <robek_at_it.com.pl> wrote:
: U mnie w firmie jest ok. 300 komputerow COMPAQ od 386 do P6 i uwazam ze nie
: zasluguja one nawet nosic miano komputerow. Zmiany jakie Compaq poczynil w
: swoich wyrobach czynia je calkowicie niekompatybinymi ze standardem PC.
: Jak slysze slowo COMPAQ to mi sie niedobrze robi i staje sie nerwowy

Zawsze tak twierdzilem. Symptom "duzej markowej firmy": "my to zrobimy tak,
a reszta swiata nas nie obchodzi".

Ale musisz przyznac, ze awaryjnosc mala?

J.