Re: !!! Uwazajcie na firme Wyrzykowski P !!! (Trojmiasto)

Autor: Robert Kowalski (robek_at_it.com.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 15:37:37 MET

Radosław Radziszewski <rados_at_kaszub.ternet.pl> napisał(a) w artykule
<01bc0dfe$aa6dad20$0100007f_at_rados-ar>...
<ciach>
> Niestety jest takie powiedzenie, ktore sie sprawdza: "chytry dwa razy
> traci" oraz "jestesmy za biedni, zeby kupowac tanie rzeczy".
> Lepij jest kupowac w firmie z reputacja, a nie byle gdzie. Przedmowca
> chcial zaoszczedzic, a i tak w sumie wydal o tyle wiecej o ile drozej by
> kupil w lepszej firmie. Tu sie potwierdza powiedzenie, ze skapstwo
> niepoplaca.
> Moim zdaniem lepij nie miec nic, niz rzecz kiepska.
> To chyba oczywiste. Co jest tanie - jest kiepskie.
drogie wcale nie musi byc dobre.
U mnie w firmie jest ok. 300 komputerow COMPAQ od 386 do P6 i uwazam ze nie
zasluguja one nawet nosic miano komputerow. Zmiany jakie Compaq poczynil w
swoich wyrobach czynia je calkowicie niekompatybinymi ze standardem PC.
Jak slysze slowo COMPAQ to mi sie niedobrze robi i staje sie nerwowy (musze
sie opiekowac uzytkownikami przcujacymi na Compaqach!! >:( ).

Robert Kowalski
robek_at_it.com.pl
IRC: #polnet nick:Funky