Re: RS->IPX

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 16:31:17 MET

hej!

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
>a) cos co sie nazywa NACS. Novell Asynchronous Communication Server.
> Na ile sie orientuje, to wlasnie sluzy do udostepniania uzytkownikom
> puli modemow, prawdopodobnie z zastrzezeniem ze trzeba wydzielic
> jeden komputer na ktorym NACS ciagle chodzi, za to potrafi
> udostepnic kilka[nascie] portow.
No nie calkeim o to chodzi!
> Jak to Novell - chodzi po IPX.
>
>b) byc moze Netware Connect. Jakies podobne mozliwosci ma, ale szczegolow
> nie znam.
poszukam!

>c) standardowe windowsy z ich mozliwosciami mozesz skonfigurowac, zeby nie
> uzywaly netbeui, tylko IPX.
to tez nie to !

>d) na www.microsoft.com/ntserver/tools/ jest rozdzial pt. udostepnianie
> modemow. Trzeba obejrzec te linki, czy przypadkiem producenci nie
> proponuja rozwiazan na cos innego niz NT.
i znowu pudlo!

Nie chodzi mi o udosteponienie modemow.

chodzi mi aby dwa programy komunikujace sie przez RS dzialaly po IPX myslac ze
sie komunikuja po RS.

Np. Norton ma wbudowana transmisje danych po RS i jak mammy spiete dwa
komputery przez RS to jest OK , ale jak mam je spiete przez IPX to juz to nie
zadziala.I chodzi mi oto zeby znalesc jakiegos TSR'a zeby pozwolil na
polaczenie tych dwoch notornow po IPX a nie po RS ale zeby norton myslal ze
chodzi po RS!

inny przyklad to gra ktora dzila tylko przez RS i tak ja oszukac zeby zadialala
po IPX

Ale dzieki za odpowiedz !!!!

Pozdrawiam Leszek!

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel