Re: Intel vs Cyrix vs AMD

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 16:28:37 MET

Mon, 3 Feb 1997 09:14:42 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a):

>I tu bym polemizowal ostatnio wpadl mi w raczki IBM 166+.

Mnie IBM 150+. Niestety, po kilku minutach odmowil wspopracy jako
P166+.

> No coz mysle
>sobie ale to bedzie mialo wolny kopruch... Heheh no i dawaj jakis
>programik wzialem sobie Checkita i sprawdzam ten kopruch i co mi wyszlo ?

Bez takich zartow! Mowimy o testowaniu, a nie checkicie ;)

>O jezu wynik lepszy od P120.

Tylko od P120??? ;) Ja tez testowalem jakims wynalazkiem, ktory
pokazal, ze jest szybszy od iP150. Kto chce, niech wierzy.

>Nie mialem czasu zeby wrzucic cos normalnego
>znaczy sie jakis program i pozmieniac te procki ale 3D studio ruszylo bez
>problemu... dzialalo niezle i jak na moj gust to ten rendering byl tak
>szybki jak w P120... Natomiast Cyrix 150+ ma koprocek bardzo slaby , na
>pozmiomie P75 gdzies...

Problem, ze IBM i Cx to jedno i to samo. Chyba, ze z nowym Rev juz
nie.
Ale nie sadze.

PS. Marze Intela sa w tej chwili rekordowo wysokie. Bo, niestety, nie
ma zadnej znaczacej konkurencji.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --