Re: praca na odleglosc

Autor: Adam Hernik (adas_at_mikrob.p.lodz.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 15:41:32 MET

On 2 Feb 1997 14:19:23 GMT, rafi_at_cyf-kr.edu.pl (Rafal Polonski) wrote:
>Czy ktos ma pomysl jak mozna by bylo wykonac takie polaczenie.
>
>1) Komputer z win95 i z modemem - komputer w pracy
>2) komputer win95 i modemem - komputer w domu
>3) Jak mozna zrobic aby komputer nr.1 dzwonil sam do domu lub
>np. ja bym dzwonil do niego a on oddzwanial i moglbym
>a)sciagnac plik, wyslac plik, miec mozliwosc wyslania faxu
>korzystajac z koputera, ktory jest w pracy.

Zapomnij o zdalnej pracy przez modem ! Za wolno !
Ja jestem podlaczony kabelkiem i idzie to koszmarnie.
Nie znam sie na WIN95 ale jesli juz sie uparles to
lepszym rozwiazaniem jest Linux lub FreeBSD. Te systemy z natury sa
przystosowane do zdalnej pracy.

Adas.

Adam Hernik ITF&M mailto:adas_at_mikrob.p.lodz.pl
		Don't marry, be happy