Re: Caviar w kieszeni...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 03 Feb 1997 - 15:14:35 MET

In pl.comp.pecet Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:
: >P.S. Za to calkiem sprawne Caviary cos ze trzy razy przeklamywaly jak
: > w setupie podkrecalem PIO mode. Jak na dyski "szybkie", to troche dziwne..
: Karpio niedawno skracal kabelek. Moze u Ciebie tez byl ten sam
: problem ?

Pierwszy byl w czasach, kiedy nie bylo jeszcze problemu za dlugich kabelkow.
A na tych samych kabelkach chodzily inne.

Oczywiscie to zadna wada, trzeba po prostu sprzet odpowiednio ustawic,
tylko troche mnie smieszy, ze wykazuja to dyski tzw 'szybkie'...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |