Re: Odp: free.polbox (zakonczenie tego tematu)

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 10:03:46 MET

> Przyjdzie kolej i na Free.Polbox.Pl :-)
> Masz jakiś kompleks niższości czy co? Nie raz pisałem (i nie tylko
> ja), że free.polbox mi w niczym nie przeszkadza. Przeszkadzają mi
> tylko lamerzy. Pojawiło się ich nagle sporo i zaśmiecają newsy. Nie
> wszystkie są tępione. Zwykle przechodzę nad nimi do porządku
> dziennego. Ale czasami nie wytrzymuję. Trafiło na Ciebie. :-)

Masz całkowitą rację - wiele osób dorwało się do FreePolbox'u i
zaczęło buszować po listach dyskusyjnych, szukając tam odpowiedzi na
swoje pytania, które przecież powinni byli kierować zupełnie gdzie
indziej. Jest to z ich strony po prostu lenistwo, bowiem nie
potrafili tacy delikwenci przeczytać nawet tego: