Re: Odp: free.polbox (zakonczenie tego tematu)

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 09:20:39 MET

Krzysztof P. Kencki wrote:

> Tak sie akurat sklada, ze na pl.news.admin ani na pl.comp.networking
> nie ma ostatnio pytan o cokolwiek co zwiazane z Polboxem. Wiec po co
> tam pytac? Przyslowiowy "telefon na Berdyczow".

Szczęśliwe grupy! :-)
Wyoraźmy sobie taką sytuację: mam problem z HD. Ale na pececie io nikt
nic nie pisał o HD. Wiec po co tam pytac? Przyslowiowy "telefon na
Berdyczow". Za to na pl.announce.newsgroup jakiś lamer pyta o ceny HD.
To co, ja też mam wysłać tam moje pytanie???
Załóżcie grupę pl.comp.free.polbox. Można by tam pytać o rzeczy, do
których faktycznie inne grupy nie pasują. Rozwiązałoby to wiele
problemów. Piszę to absolutnie bez ironii.

> Ja mam inny zwyczaj. Jesli czegos nie wiem pukam, wchodze i pytam.
> Czy jeszcze raz tam wejde zalezec bedzie od tego jaka odpowiedz
> uslysze. :-)

A ja zawsze na początku mówię "dzień dobry".

> Epoke, w ktorej przepraszanie ze sie jeszcze zyje, udowadnianie i
> tlumaczenie 'dlaczego sie nie jest wielbladem' mamy juz za soba.
> Nie warto do niej wracac.

Nie proponowałem Ci przepraszania za to, że żyjesz.
Już w pierwszej klasie dzieci uczą się o "trzech magicznych słowach". O
dziwo, to rzeczywiście działa. Nie ma to nic wspólnego z nową czy starą
epoką.

> Wiadomo powszechnie, ze w free.polbox.pl zarejestrowanych zostalo
> ponad 7.000 uzytkownikow. Chcialbym widziec Ciebie w roli takiego
> Admina, ktory odpowiada na kazdy list z pytaniem. :-D

O serwerze newsowym nie ma ani słowa na WWW polboxu. Ja, i pewnie nie
tylko, wyciągnąłbym wniosek, że takiego serwera nie ma. Gdyby admin był
zalewany tysiącami listów o adres takiego serwera, po prostu umieściłby
odpowiednią informację na WWW.

> Wystarczy odrobina obiektywizmu by odroznic SMIEC.UUE od
> pytania warunkowego: Adres servera?
> Nie wiem = 0 ;
> Wiem = 1 ; podaje go publicznie, ktos jeszcze skorzysta.

Nie był to "śmieć bezwzględny". Na pl.comp.os.win95 był jednak śmieciem.
Po to są różne grupy, aby pogrupować tematycznie pytania i dyskusje.

> Szkoda, ze nie masz nic wspolnego z free.polbox.pl.
Czemu szkoda? Ni mnie to grzeje ni ziębi.
> Wczesniej czy pozniej takie serwisy jak mail czy news beda za darmo.
> W tym kierunku to zmierza. Niestety najciezej maja zawsze Ci pierwsi,
> ktorzy robia __NOWE__.
W czym widzisz ten trudny los "tych pierwszych"? Że są opieprzani za
śmiecenie? Później wszyscy przywykną?

> Juz wszyscy przestali wolac Apple beeeeeee,
Wołają.
> Pecet beeeeeee,
Wołają.
> Linux beeeeeeee.
Też wołają.

Przyjdzie kolej i na Free.Polbox.Pl :-)
Masz jakiś kompleks niższości czy co? Nie raz pisałem (i nie tylko ja),
że free.polbox mi w niczym nie przeszkadza. Przeszkadzają mi tylko
lamerzy. Pojawiło się ich nagle sporo i zaśmiecają newsy. Nie wszystkie
są tępione. Zwykle przechodzę nad nimi do porządku dziennego. Ale
czasami nie wytrzymuję. Trafiło na Ciebie. :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl