Re: Prawdziwki again [bylo: Re: Dyski, a wysluga lat :-)]

Autor: Mirek Nowakowski (mirnow_at_infoservice.com.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 09:56:07 MET

> From: Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Prawdziwki again [bylo: Re: Dyski, a wysluga lat :-)]
> Date: 31 stycznia 1997 00:41
>
> Takie np. IBM-y 330 sa, hmm...., dobre, ale nie beznadziejne.
[CIACH]
> W kazdym razie wole HP Vectra.

Mam dokladnie takie same wrazenia. Mialem w opiece laboratorium, w ktorym
byly IBM-y 330 i HP Vectra, pol na pol. Roznica kilku klas na korzysc HP.
Lepiej zgrane komponenty, brak problemow ze sterownikami, przemyslana
konstrukcja, szybciej chodza. Z "prawdziwkow" ktore znam HP sa moim
zdaniem najlepsze.

OSciski!
Mirek Nowakowski