Prawdziwki again [bylo: Re: Dyski, a wysluga lat :-)]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 31 Jan 1997 - 00:33:44 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>In pl.comp.pecet Alek Rachwald <merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl> wrote:
>: >Kiedys robili porzadznie.
>: >Teraz juz im sie nie chce, bo i uzytkownik nie potrzebuje...
>
>: Ja potrzebuje!!
>: Zeby sie ktos tym jednak przejal... Jamais!
>
>A jestes sklonny wiecej zaplacic? To kup se Compaq lub IBM :-).

Moze Compaq, bo jeszcze takich w firmie nie mam i nie znam. :-)
Takie np. IBM-y 330 sa, hmm...., dobre, ale nie beznadziejne.
Wkurzaja mnie w nich karty S3Trio64 na plycie glownej - ciezko bylo
do tego dranstwa dobrac dobrze chodzace drivery dla WfW i Warpa.
Obudowy tez maja gdzieniegdzie 'pasowania na mocny wcisk' jak
w tajwanczykach - aczkolwiek od czasow IBM PS-1 sporo sie poprawilo
;-)))

W kazdym razie wole HP Vectra.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl