Re: Odp: free.polbox (zakonczenie tego tematu)

Autor: Krzysztof P. Kencki (sp5bud_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 19:51:23 MET

Michal Sobkowski wrote:

> No i teraz mam problem. Jak odpiszę, to mi zarzucisz, że wszystko co
> piszę na peceta jest nie na temat. Jak nie odpiszę, to będzie
> wyglądało,że zostałem powalony Twoją argumentacją. :-))
> Tak się jednak składa, że ja (i nie tylko ja) widzę różnicę między
> odpowiedzią na głos w dyskusji toczącej się na wielu grupach, również
> pececie, a zadawaniem pytań _zupełnie_ nie związanych z tematem grupy.

Chodzilo mi o zwrocenie uwagi na zbytnie uogolnianie
niektorych wypowiedzi na temat uzytkownikow free.polbox.pl.
Zwlaszcza jesli re-posting nie jest obiektywny. Mam tam konto, wiec
mnie to takze bezposrednio lub posrednio dotyczy.

> Konkretnie: Faktycznie nie ma grupy, do której w/w pytanie by
> dokładnie
> pasowało. Znajdując jednak takie pytanie na pl.news.admin,
> pl.comp.networking czy nawet pl.comp.pecet nie robiłbym wyrzutów.

Tak sie akurat sklada, ze na pl.news.admin ani na pl.comp.networking
nie ma ostatnio pytan o cokolwiek co zwiazane z Polboxem. Wiec po co
tam pytac? Przyslowiowy "telefon na Berdyczow".

> Szczególnie, gdybyś przeprosił, że piszesz nie na temat, ale nie wiesz
> gdzie zadać to pytanie.

Ja mam inny zwyczaj. Jesli czegos nie wiem pukam, wchodze i pytam.
Czy jeszcze raz tam wejde zalezec bedzie od tego jaka odpowiedz
uslysze. :-)

Epoke, w ktorej przepraszanie ze sie jeszcze zyje, udowadnianie i
tlumaczenie 'dlaczego sie nie jest wielbladem' mamy juz za soba.
Nie warto do niej wracac.

>(Ja bym zapytał w polboxie. Chyba mają E-mail).

Wiadomo powszechnie, ze w free.polbox.pl zarejestrowanych zostalo
ponad 7.000 uzytkownikow. Chcialbym widziec Ciebie w roli takiego
Admina, ktory odpowiada na kazdy list z pytaniem. :-D

> A skąd niby ja to miałem wiedzieć??? Nie mam z polboxem nic wspólnego.

Wystarczy odrobina obiektywizmu by odroznic SMIEC.UUE od
pytania warunkowego: Adres servera?
Nie wiem = 0 ;
Wiem = 1 ; podaje go publicznie, ktos jeszcze skorzysta.

Szkoda, ze nie masz nic wspolnego z free.polbox.pl.
Wczesniej czy pozniej takie serwisy jak mail czy news beda za darmo.
W tym kierunku to zmierza. Niestety najciezej maja zawsze Ci pierwsi,
ktorzy robia __NOWE__.

Juz wszyscy przestali wolac Apple beeeeeee, Pecet beeeeeee, Linux
beeeeeeee. Przyjdzie kolej i na Free.Polbox.Pl :-)
Co zrobi wowczas STARE?

> Skąd teraz wiesz, że nie ma serwera news na polboxie? Z polboxu? Czy
> sprawiło Ci wiele problemu uzyskanie tej informacji?

Znalazlo sie kilka osob, ktore odpowiedzialy na moj posting na moj
adres. Z polboxu nie otrzymalem odpowiedzi. Admin ma duzo listow.

> Oczywiście. Ale trudno wykrzesać z siebie tę życzliwość, gdy jest się
> zawalanym mnóstwem śmiecia na listach. To właśnie brak szacunku dla
> innych i ich czasu.

Szacunek i zyczliwosc to podstawa kazdego dzialania. Jesli sie je uda
wskrzesac wowczas na pewno efekt tworzenia czegokolwiek bedzie
pozytywny. To podstawowa etykieta na codzien.

Jesli chodzi o 'smiecie' po prostu ich nie czytam i zachecam pozostalych
do tego samego. Odpowiadanie na _smiec_postingi_ wywoluje niepotrzebne
komentarze nie na temat.

Pozdrawiam

--
Krzysztof                      /)               New York
                              / )