Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 20:24:15 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5cior3$haj$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> In pl.comp.pecet Przemyslaw Baranowski <pbar_at_bydg.pdi.net> wrote:
> : Zoltrixa Platinum i nie miałem z nim żadnych kłopotów. Był to dobry
> : modem i jak to z modemami bywa ich praca wypadków większości
> : zależy od umiejętności ich konfigurowania.
> Eee. Moze dlatego ze [mam nadzieje] potrafie je konfigurowac,
twierdze
> ze g*****ny egzemplarz pozostanie g*****ny, mimo wszelkich wysilkow
> konfiguratora.
> Oczywiscie jeden taki egzemplarz jeszcze nie przesadza o innych,
> a nawet i setka zlych nie zabrania innej partii byc calkiem dobra...
> [...]
Prawdą jest, że są lepsze modemy, ale droższe :-(. Nie posiada bajerów
jak droższe modemy, jednak bez tego też byłem z Zoltrixa zadowolony.
Zresztą obserwując w swoim czasie dyskusję w FIDO na temat modemów
stwierdzić należy, że tych opinii było tyle ile marek modemów. Każdy
miał lepsze lub gorsze z określonym modelem doświadczenia, nie zawsze
uzależnione od jakości modemu (słaba linia telefoniczna, zła
konfiguracja
oprogramowania, niewłaściwe skonfigurowanie samego modemu).

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski