Re: problemy z pamiecia

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 20:24:16 MET

Wojtek Domalewski <wd1_at_st-andrews.ac.uk> napisał(a) w artykule
<Pine.SOL.3.95.970128202335.11343A-100000_at_tiger>...
> Dzien dobry,
>
> Ja tez mam problem i szukam rady. Mam kilkuletniego notebooka z 4MB
RAM. Z
> tymi 4 MB jest problem w czasie pracy w Wordzie pod Windowsami
(3.11),
> czesto jak zabieram sie do wstawiania grafiki to Word sie tym chyba
dusi.

> Czy jest takis sharewarowy program do biezacej kontroli ilosci wolnej
> pamieci? Jakis rezydentny Memory Manager for Win, tak zeby dzialal
caly
> czas, (i zebym dowiedzial sie, czy w tym jest problem) jak np. moj
program
> antywirusowy, ktory caly czas sprawdza czy ktos (niepowazny) nie chce
> [...]
Win 3.1 potrzebuje minimum 4 Mb pamięci, najlepiej
jest jak masz 8 Mb. Jeżeli wpakowałeœ jeszcze grafikę
to musiało Tobie wszystko stanšć. Pamięci było za
mało :-(. Myœlę, że w tym właœnie tkwi przyczyna.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski