Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 18:32:19 MET

In pl.comp.pecet Przemyslaw Baranowski <pbar_at_bydg.pdi.net> wrote:
: To nie jest całkiem tak. Faktem jest, że wypuszczono jednostkowe
: badziewie pod nazwą Zoltix, ale nie można na tej podstawie oceniać
: całej gamy tych modeli. Osobiście użytkowałem przez około dwa lata
: Zoltrixa Platinum i nie miałem z nim żadnych kłopotów. Był to dobry
: modem i jak to z modemami bywa ich praca wypadków większości
: zależy od umiejętności ich konfigurowania.

Eee. Moze dlatego ze [mam nadzieje] potrafie je konfigurowac, twierdze
ze g*****ny egzemplarz pozostanie g*****ny, mimo wszelkich wysilkow
konfiguratora.

Oczywiscie jeden taki egzemplarz jeszcze nie przesadza o innych,
a nawet i setka zlych nie zabrania innej partii byc calkiem dobra...
Tylko trzeba miec czas, chec i mozliwosci to sprawdzic.

J.