problemy z pamiecia

Autor: Wojtek Domalewski (wd1_at_st-andrews.ac.uk)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 21:31:52 MET

Dzien dobry,

Ja tez mam problem i szukam rady. Mam kilkuletniego notebooka z 4MB RAM. Z
tymi 4 MB jest problem w czasie pracy w Wordzie pod Windowsami (3.11),
czesto jak zabieram sie do wstawiania grafiki to Word sie tym chyba dusi.

Czy jest takis sharewarowy program do biezacej kontroli ilosci wolnej
pamieci? Jakis rezydentny Memory Manager for Win, tak zeby dzialal caly
czas, (i zebym dowiedzial sie, czy w tym jest problem) jak np. moj program
antywirusowy, ktory caly czas sprawdza czy ktos (niepowazny) nie chce
zniszczyc owocow mojej ciezkiej pracy.

Wszelkie sugestie mile widziane.

Dziekuje.

Wojtek Domalewski <wd1_at_st-andrews.ac.uk>.