Re: Dual pentium, czy pentium pro?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_elza.xyz.lublin.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 12:07:28 MET

> Jak sie ma wydajnosc Pentium Pro do Dual Pentium w pracy w
> systemach 32 bitowych - np. Windows NT? Moj klient chce pod
> Windows NT korzystac z programu do bardzo skomplikowanych
> obliczen gieldowych (jakies prognozy, wykresy itp), ktore na jego
> 486DX100 trwaja po kilka (lub kilkanascie) godzin. Program do
> gieldy jest 32 bitowy - zalecane Win NT. Ceny obu systemow sa
> zblizone. Pentium Pro w aplikacjach typu Excel (pod NT) jest
> ponad 2x szybsze od Pentium. Ale jak wyglada sytuacja przy dual
> Pentium?
> [...]

Kiedys dosc dlugo debatowalismy nad wyzszoscia PPro nad 2x Pentium na
PECET. Nie bede moze przytaczal argumentow zeby znow nie powtorzyc
calej dyskusji. Wnioski byly takie, ze znacznie korzystniej i cenowo
i pod wzglem mozliwosci, poza pewnymi przypadkami szczegolnymi, jest
nabyc 1x PentiumPro. Prowadzone pozniej przeze mnie testy udowodnily
dokladnie taka sama zaleznosc - Pro dziala szybciej niz dwa zwykle
Pentiaki, przynajmniej jesli chodzi o normalne aplikacje i NT.

pozdrawiam
karpio