Re: Bubble printer

Autor: Wojtek Kuran (kuran_at_psk2.am.lodz.pl)
Data: Thu 30 Jan 1997 - 11:56:54 MET

Witaj!
Kiedys pytalem o drukarki Canona i napisales mi cos takiego:

>Polecam Epson, w granicach rozsadku ( cena ) Epson Stylus
>500.Zdecydowanie lepsza ( najlepsza moim zdaniem na rynku wsrod drukarek
>w podobnej cenie ) Epson Stylus Pro.
>U mnie Epson Stylus Color ( pierwsza wersja 720x720) pracuje niezawodnie
>od 2 lat, katowana niemilosiernie przez moje dzieciaki ;-)
>I tym milym
>SZTAJMES

Ogladalem rozne drukarki w sklepach, zasiegalem rady roznych madrych ludzi -
i szczerze mowiac - jaki bylem glupi, taki i zostalem. Mysle jednak, ze
Epson Stylus to sensowny wybor (no, moze nie 500 a 200 - cena!). Chyba, zeby
udalo mi sie kupic w porownywalnej cenie HP. Canona wybito mi z glowy, a z
Okipage sam zrezygnowalem. Drukuje w domu malo (kilkadziesiat stron
miesiecznie) wiec koszt jednej strony nie jest tak bardzo istotny, a
mozliwosc druku w kolorze (moze kiedys cos mnie napadnie i kupie dzieciom na
gwiazdke kolorowy cartridge :-)) bardzo pociaga.
Ale, ale. Epsony maja glowice na stale (Canony i HP wymienne wraz z
cartridge) - czy aby nie beda sie zapychac dysze przy tak niewielkiej ilosci
wydrukow ? Ile kosztuje nowa glowica ? Jezeli masz jakies doswiadczwnia -
bardzo prosze podziel sie ze mna.

CU

Happy s(m)urfing on Internet

                                      Wojciech Kuran