Re: Jeszcze o modemach... Logicode i Zoltrix 33600

Autor: Rafal Bulacinski (rafal_at_longman.com.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 18:41:40 MET

radekp_at_geocities.com (Radoslaw Poplawski) wrote:

>Wlasnie studiuje cennik Action. Maja w ofercie modemy m.in. Zoltrix
>33600 za ok. 270zl (+VAT). Ale moja zwrocil inny modem - Logicode za
>jedyne 255zl - czy ktos uzywal?
>
>I czym rozni sie Zoltrix 33.6 od 33.6 SP (oba z voice)? Ten drugi jest
>o 16zl drozszy.
>
>Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
>WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
>-- Disco polo, Windows, przedni naped - koszty rozwoju cywilizacyjnego? --
O Zoltrixach powiedziano juz wiele zlego, nigdy nie mialem ww. wiec
sie nie bede wypowiadal. Mialem za to Logicode 1414 (14,4 kbps) -
ktorego kupilem za psie pieniadze na pchlim targu ;) i nigdy nic mu
nie moglem zarzucic. Nie rwal polaczen, zawsze laczyl sie na maksa(?)!
Teraz przesiadlem sie na USR Sportster (33,6) i tez nie narzekam.

A co do kupowania tanich rzeczy - to jest jedno, madre powiedzenie
(choc dosyc trudno je stosowac).
"Biednych ludzi nie stac na tanie rzeczy".

pozdrawiam, Rafal Bulacinski <rafal_at_longman.com.pl>