Re: Odp: Plyta glowna....

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Wed 29 Jan 1997 - 12:12:45 MET

On 28 Jan 97 at 0:57, Janusz Radzienczak wrote:

> Swego czasu wypytywalem na liscie o plyty Intela. Jako ze jestem
> niedowiarek wlozylem ten wynalazek do domowej obudowy i pobawilem
> sie nim ze dwa tygodnie. Nie robilem testow wydajnosci, ale teraz
> mam znowu ASUSA:
> 1. nie udalo mi sie podkrecic procka iP120 na 133 (w innych
> plytach nie bylo problemow)
> 2. nie chodzi w tych plytach CYRIX (uzywam Pentiuma Intela - ale
> na wszelki wypadek...)
> 3. po kilkunastu dniach w miejscu gdzie przy starcie pojawia sie
> numer seryjny i nazwa plyty pojawily sie smieci - bez wplywu na
> [...]
Prawde mowiac nie mam praktyki z ASUSem ale do tej pory mialem ZAPPE z
prockiem P120 i czytajac liste pecet postanowilem zamienic ja na ASUSa bo to
taka okazja sie trafila.
Postawilem wiec toto do obudowy no i winda95 sie zezlila wiec ja wycialem.
Wzialem plytke i postawilem instalacje od zera.
A tu przy pierwszym uruchomieniu pokazala sie figa z makiem i nawet trzy
klawiszki nie dawaly rady.
Przegladalem ustawienia BIOSA probowalem przestawiac to i owo i nic.
Wycinalem ze trzy razy i nie postawilem windy.
Z Zappa nie bylo ani raz problemu. i z AMI i z MR Biosami.
Gdzie jest pies pogrzebany jeszcze nie doszedlem, gdyz spanko mnie wzielo.

Gdyby ktos mial dorade to prosze :)
Mam:
Asus z HXem Award BIOS, Intel Pentium 120 (bez szlifu!?), 16 MB edo, GUS z 93
roku, S$1080MB i S$545MB, ZOOM 28800 V34I, Dodatkowe I/O 2xRS232 i 1xP,
Aztech 4x, GoldStar 14" z glosniczkami, Iomega Zip100 int., QuickCam Color.
I co jej wadzi ???
Wygolilem wszystko do zera i tez sie nie postawila !?
Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \