Odp: Plyta glowna....

Autor: Janusz Radzienczak (pcplusch_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 00:47:27 MET

> niestety plyty intela nie sa az tak wydajne, i stwarzaja
problemy o
> ktorych jakis czas temu pisalem (nie chce sie powtarzac -->
archiwum
> listy). cena podobna, asus jest lepszy technicznie. wybor
nalezy do was.

> karpio

Swego czasu wypytywalem na liscie o plyty Intela. Jako ze jestem
niedowiarek wlozylem ten wynalazek do domowej obudowy i pobawilem
sie nim ze dwa tygodnie. Nie robilem testow wydajnosci, ale teraz
mam znowu ASUSA:
1. nie udalo mi sie podkrecic procka iP120 na 133 (w innych
plytach nie bylo problemow)
2. nie chodzi w tych plytach CYRIX (uzywam Pentiuma Intela - ale
na wszelki wypadek...)
3. po kilkunastu dniach w miejscu gdzie przy starcie pojawia sie
numer seryjny i nazwa plyty pojawily sie smieci - bez wplywu na
dzialanie, ale to nieestetyczne.
4. nie chcialo to intelowskie badziewie nic lyknac do
flash-biosa, chociaz z instrukcji wynikalo, ze powinno (np logo)
5. z ASUSEM zadnych problemow.

Janusz