Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Przemyslaw Baranowski (pbar_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 16:53:13 MET

1997-01-26; Stanisław Chmielarz wrote:

StaCH_at_tpnet.pl napisał(a) w artykule <5cdnj0$2eo_at_info.nask.pl>...

> A ja nie polecam Zoltrix'ow.
> W dobie V.32bis, wlasnie owe kilka
> lat temu, byl to najgorszy modem robiony
> chyba z odpadow chipset'ow Rockwell'a
> Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
To nie jest całkiem tak. Faktem jest, że wypuszczono jednostkowe
badziewie pod nazwą Zoltix, ale nie można na tej podstawie oceniać
całej gamy tych modeli. Osobiście użytkowałem przez około dwa lata
Zoltrixa Platinum i nie miałem z nim żadnych kłopotów. Był to dobry
modem i jak to z modemami bywa ich praca wypadków większości
zależy od umiejętności ich konfigurowania.

--
Pozdrowienia
Przemysław Baranowski