Re: Ceny gieldowe.

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 15:50:15 MET

In pl.comp.pecet Andrzej <awa_at_imio.pw.edu.pl> wrote:
: W niedziele na gieldzie kupilem sobie SIMM'a 16MB nie EDO za 215 zl.
: Okazalo sie jednak, ze moja plyta sie z nim gryzie wiec udalem sie pod
: adres wskazany na nalepce. Tam poinformowano mnie, ze zwrot pieniedzy
: nie wchodzi w gre bo kupilem pamiec od posrednika [....]
: Zdenerwowalo mnie jednak co innego, okazalo sie ze ta pamiec w firmie
: kosztuje w detalu 200 zl,

Na pewno to cena z VAT?

Rada prosta - znajdz posrednika i u niego dopominaj sie o zwrot pieniedzy.

J.