Re: MS i Optimus

Autor: Wojciech Milc (wm3_at_poczta.com)
Data: Mon 27 Jan 1997 - 08:55:57 MET

On Wed, 22 Jan 1997 13:25:23 +0100, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> [...]
Mialem kiedys takie numery z gierka UFO - zmienilem wtedy
karte CL5424VLB na S38XXVLB SpeaV7 i nie dalo sie grac...
scrolowanie ekranu z widokiem 3D bylo zbyt szybkie zeby
widziec gdzie jestes...

> [...]
>przeskroluje ekranu bo ie znajde juz tych wszystkich suwakow do
>przewijania zawartosci ekranu... Ide to badziewie oddac :) A tak na
>powaznie to szybsza karta najczesciej oznacza wyzsze czestotliwosci
>odswiezania, wyzsze rozdzielczosci, plynniej dzialajace wszelkiego
>rodzaju programy graficzne nie mowiac juz o programach do tworzenia
>animacji i filmow video ( no tak AVI na Tridencie ISA to jest to co
>tygrysy lubia najbardziej ). A te 20 ekranow na sekunde to jest bardzo
>wolno jak na moj gust - mnie zadowala dopiero powyzej 30 a 50 to jest

Masz na mysli scrolling w Word 7.0? uczyles sie szybkiego czytania
w ESKK :-)))

Wojciech Milc
wmilc_at_poczta.com