Re: MS i Optimus

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 13:25:23 MET

On 22 Jan 1997, Jarek Lis wrote:

> P.S. Do czego sie przydaje szybka karta graficzna? Bo mnie jak na razie
> zbyt szybkie wyraznie przeszkadzaja - sprobojcie przeskrolowac pol
> ekranu, jak karta potrafi 20 ekranow na sekunde....

Ha kurcze a ja wlasnie wymienilem grafike no ja piernicze nie
przeskroluje ekranu bo ie znajde juz tych wszystkich suwakow do
przewijania zawartosci ekranu... Ide to badziewie oddac :) A tak na
powaznie to szybsza karta najczesciej oznacza wyzsze czestotliwosci
odswiezania, wyzsze rozdzielczosci, plynniej dzialajace wszelkiego
rodzaju programy graficzne nie mowiac juz o programach do tworzenia
animacji i filmow video ( no tak AVI na Tridencie ISA to jest to co
tygrysy lubia najbardziej ). A te 20 ekranow na sekunde to jest bardzo
wolno jak na moj gust - mnie zadowala dopiero powyzej 30 a 50 to jest
ideal :)

                               Jurand