Re: Ludzie z Polboxu

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 22:54:02 MET

Dnia Sun, 26 Jan 1997 16:00:04 +0100, Tomasz Kepinski
<tomk_at_uucp.polbox.com.pl> pisal(a)

>Konto "domek_at_free.polbox.pl" zostalo skasowane - mimo, ze nie ma to
>niestety ZADNEGO wplywu na dalsze mozliwosci wysylania listu przez dana
>osobe.

OK, rozumiem.

> [...]
>Wyslac takie binaria czy listy do newsgroup moze kazdy - zupelnie bez
>znaczenia jest fakt istnienia free.polbox.pl.
>Ja moge za chwile zaczac pisac tutaj jako Prezydent USA i nie bedzie to
>wcale wina Bialego Domu.
>
>Zgadzam sie, ze oczywiscie pomiedzy wiekszoscia (!) uzytkownikow
>sensownych jest kilku, ktorzy znalezli sobie dobra zabawe i zlosliwie
>produkuja takie kruczki jak ten z pornografia. Free nie mial z tym nic
>wspolnego (nie my umozliwilismy ta sytuacje - umozliwil ja ten, kto dal
>dostep do Internetu) - poza podanym adresem zwrotnym poczty.

To juz nie jest zabawa. Pornografia z udzialem dzieci to ladne pare
lat za kratkami. Jezeli takie materialy byly wysylane, mozna
przypuszczac, ze byly takze odbierane. (Mam nadzieje, ze
zabezpieczyliscie zawartosc konta, policja moze tego potrzebowac).

> Przeciez mozliwosc uzyskania bezplatnego konta
>pocztowego na free, bezplatnego dostepu w TPSA powinna byc dalszym krokiem
>rozwoju Internetu w Polsce. Nie wszystkim sie to jednak najwyrazniej
>podoba i czynia wszystko by to zdyskredytowac.

Mysle, ze wcale nie taki powininien byc scenariusz rozwoju Internetu w
Polsce. Ale mniejsza z tym.

Czy przerosloby mozliwosci Polboxu posadzic tzw. "panienke" przy
telefonie, aby mogla ona weryfikowac prawdziwosc danych podanych przez
waszych potencjalnych klientow? Moze to by troche pomoglo?

Pozdrawiam!

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html