Re: Ludzie z Polboxu

Autor: Adam Rychlik (rychlik_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 28 Jan 1997 - 19:28:21 MET

Bylem tam,ale juz nic tam nie ma,tak wiec nie moge odniesc sie do tego
problemu,ale w czym rzecz:
Otoz przeczytalem te wszystkie? tak mi sie wydaje listy na temat
free.polbox
i doszedlem do wniosku,ze to jest swietna reklama,tj dla free.polbox.pl,ale
niestety
nie dla ich uzytkownikow.
Taka nagonka na uzytkownikow kont polboxu jest, nie calkiem uzasadniona,
dlaczego?:
Od paru tygodni przegladam rozne grupy dyskusyjne, jestem wlasnie
uzytkownikiem free.polbox.pl, i zauwazylem duzo wulgaryzmu w co niektorych
wypowiedziach, nie tylko od uzytkownikow free.polbox, ale od roznych
uzytkownikow, i co?..no nic!.Zadnej reakcjii, a tu od razu czytam:"przykro
mi ze znalazles sie w tej grupie", dlaczego Ci przykro?..bo musisz placic
za uzywanie konta, a my nie?, czy tez jest jakis inny powod tej calej
sprawy. To zapytanie jest skierowane do tych LUDZI co maja jakies uwagi i
zastrzezenia, a nie do konkretnej osoby w stosunku do nas nowicjuszy,
uzytkownikow free i nie tylko.
Tak na koniec to mysle, ze powstal taaaki wielki problem,
 z nami POLBOX- o w c a m i :-)), iz potrzeba stworzenia nowej grupy
dyskusyjnej
(przepraszam, ze zasmiecam lamy peceta, ale?....)
Pozdrowienia
AR
Aach! zapomnialem o podpisie, co sugeruja niektorzy, to nie jest chyba az
tak wielki
 problem, prawda?.. Jeszcze raz pozdrawiam

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_ikp.atm.com.pl> napisał(a) w artykule
<32eb34bc.3782444_at_news.nask.org.pl>...