Re: Co wiadomo o Zoltrix'ie33600

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Sun 26 Jan 1997 - 19:01:34 MET

Eugeniusz Burzyk <eb_at_pb.bielsko.pl> napisał(a) w artykule
<32EB8AC0.ED0_at_pb.bielsko.pl>...

> 1. Czy na pewno "przejście homologacji" zalezy tylko od jakosci
> testowanego sprzetu?

Kilka razy robilismy te procedure z naszym sprzetem i nie bylo zadnych
problemow pozamerytorycznych. Nie wykluczm jednak, ze ze sprzetem
zagranicznym moze byc inaczej.

> 2. Moze zamiast testowac Zoltrix'y czy inny sprzęt TP SA powinna sama
> poddac sie homologacji? Obawiam sie, ze polowa ich central nie
> przeszlaby homologacji.

Tu zgadzam sie w calej rozciaglosci. Mam na pismie od jakiegos kierownika z
TP S.A., ze urzadzenie powinno byc dopasowane do centrali TW-55 a nie do
normy ~:-0 (chodzilo o urzadzenia teleksowe).

> 3. Prosze sprobowac polaczyc sie jakimkolwiek modemem, nawet najwyzszej
> jakosci, o np. w Zakopanem.

Nie musze sie laczyc tak daleko. Wystarczy mi z firmy jedna linia na druga
przez centrale miejska. Nie ma ZADNYCH szans, zeby modem dal CONNECT.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl