Re: Instalacja Win95 na Vobis'ie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 18:52:23 MET

Tomasz Kazimierczak <indy_at_cc.uni.torun.pl> wrote:
>Mam problem z zainstalowaniem Win95 na komputerze firmy Vobis (o ile
>pamietam AMD 133, karta grafiki ATI, muzyczna - jakis ESS).
>Po wybraniu rodzaju instalacji, poszukaniu urzadzen zainstalowanych w
>komputerze i ukazaniu sie ikonki "bebenka" oznaczjacego wlasciwa
>instalacje, pojawia sie blad i zapytanie o zakonczenie instalacji lub
>ignorowanie. Wybor opcji ignoruj nic nie daje, wiec koncze instalacje.
>Pragne dodac, ze ta wersja Win95 instalowala sie z powodzeniem na innych
>komputerach.
>
>Z gory dziekuje za pomoc w rozwiazaniu tego problemu.

> [...]

znajdz sobie demonstracyjna wersje quake'a, chyba ze masz pelna.
wszystko jedno. na komputerze zainstaluj DOS 6.20 (lub wyzszy),
koniecznie HIMEM oraz EMM386. Odpal quake i troche pograj.
Jak sie nie wysypie z rejestrami przez 15 minut, to komputer masz OK.
Jak sie wysypie, to masz RAM do kitu. Zapewniam, prawdopodobnie zaden
program testujacy pamiec kompletnie nic nie wykryje.
Jesli sie wyburaczy, to mozesz smialo isc do sprzedawcy i rzadac innego
komputera lub zwrotu kasy. teraz sa nieco inne przepisy gwarancyjne.
Jesli masz powody by komputer zwrocic, to zrezygnuj z gwarancji na
rzecz rekojmii. wtedy sprzedawca MUSI wziasc od ciebie sprzet i oddac kase.

poza tym jak dla mnie Vobis to taki gorszy ale drogi skladak.