Re: Instalacja Win95 na Vobis'ie

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 21:55:35 MET

Tomasz Kazimierczak <indy_at_cc.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
<5ccrmu$5r3_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...
> Mam problem z zainstalowaniem Win95 na komputerze firmy Vobis (o
ile
> pamietam AMD 133, karta grafiki ATI, muzyczna - jakis ESS).
> Po wybraniu rodzaju instalacji, poszukaniu urzadzen zainstalowanych
> komputerze i ukazaniu sie ikonki "bebenka" oznaczjacego wlasciwa
> instalacje, pojawia sie blad i zapytanie o zakonczenie instalacji
lub
> ignorowanie. Wybor opcji ignoruj nic nie daje, wiec koncze
instalacje.
> Pragne dodac, ze ta wersja Win95 instalowala sie z powodzeniem na
> [...]
Sorry ze w calosci (ale to niezle kuriozum:))
Wnioskuje z tego ze te W'95 maja licencje wielostanowiskowa :)
Arek

--
"Myslenie to dziwny nalog,     magsys_at_lodz.pdi.net
nieprzyzwoicie boli,                 http://www.lodz.pdi.net/~magsys