Re: Warez [for newborn]

Autor: Zbigniew Gasiorek (zbg_at_euro.net.pl)
Data: Sat 25 Jan 1997 - 00:19:38 MET

Przyjacielu,
Witamy w sieci.

Pracuje tu mnostwo ludzi.

Nie ma tu policji.

Pewne rzeczy przenosi sie do bezposredniej dyskusji ijmejlem.
Na pewne rzeczy sie nie odpowiada.
Zadajac pytania prowadzi sie pewne obliczenia matematyczne.
Przykladowo: liste czyta ze 200 osob; razy 30 sekund na przeczytanie mojego mejla - to jest 100 minut. Czy mnie uzyskanie odpowiedzi na pytanie nie zajmie mniej?

Reguly czesto opieraja sie na obliczeniach.

Dlatego zwykle pisze sie w konkretnych sprawach. Osobiste mejle w poczuciu obrazy zwykle wiele wyjasniaja. Robi sie to poczta bezposrednio do zainteresowanej osoby.

W sporej czesci Internetu chodzi raczej o to by sie porozumiec niz o to by sie klocic.
A i kloci sie raczej osobiscie.

Pozdrowienia
Zbyszek

--
Zbigniew Gasiorek [zbg_at_euro.net.pl] Cracow Poland
Andrzej P <anpaw_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule <32E903C0.4277_at_free.polbox.pl>...