Re: Warez

Autor: Andrzej P (anpaw_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 19:47:28 MET

Wojciech Galazka wrote:

> Chyba trzeba bedzie odpisywac 'free.polbox sucks' :(
Chyba sie czepiasz !
W czym jestes lepszy, ze masz konto na uczelni ?
Kupiles je sobie ?
Moze caly internet, to czyjas wlasnosc, ktora bezprawnie uzywam ?

Jestem nowy w internecie i chcialem poodwiedzac ciekawe miejsca,
ogladanie pornografii jest mniej ciekawe, a poza tym to wolalbym sobie
kupic swierszczyka, niz siedziec tyle godzin na drutach, taniej wyjdzie,
d... te same.
Co mam ogladac ? Strone Microsofta ? I tak wiem jakie "wspaniale"
programy produkuja.
Poza tym jakos wszyscy, co mnie potepiaja wiedza, co tam jest. Moze im
sie przysnilo, albo przegladarka im zabladzila ?
ja nie wiem, stad moje "podobno". Chcialem sie dowiedziec. Programy
wolalbym kupic na gieldzie - taniej wyjdzie, niz modemowanie, a wirusy
sa i tu i tu.

> ---
> Wojciech Galazka
> Computer Security Advisor