Re: Monitory HYUNDAI

Autor: Alek Rachwald (merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 09:13:48 MET

On Fri, 24 Jan 1997, Konrad Olejnik wrote:

(ja wrote:)

> Tak sie wlanie rodza plotki - parafrazujac stare powiedzenie: "Ktos
> cos powiedzial, ktos cos uslyszal, kogos zamkneli i cisza".
> Opinie na temat monitorow sa rozne - nie nalezy wyciagac pochopnych
> wnioskow z kilku (do tego zaslyszanych) informacji.
> Tak sie sklada, ze mam w pracy rowniez monitor GoldStara (takze 2
> lata) i moge go "zjechac" (z uzasadnieniem) jeszcze bardziej niz
> Hyundai'a. Jak widac "nigdy nie nalezy mowic: nigdy" Wedlug mnie, przy
...>
> Konrad

Nie upieram sie, po prostu pracowalem na 2 modelach Daewoo (cos co sie
nazywalo bodaj Crystal, i ten aktualny 1B costam), oraz na 2 modelach
GoldStara (1515 oraz 56i), i z bezposredniego porownania wyniklo, ze
oba Daewoo byly gorsze pod wzgledem jakosci pracy - ostrosc, trzymanie
ustawien, regulacja, mimo ze parametry teorretycznie mialy takie same.
Poniewaz rzecz jest oparta na bezposredniej obserwacji, okreslenie
plotka nie ma tu zastosowania, co podkreslam z msciwa satysfakcja :-))
No a opinia o Hyundaiu pochodzila od przedmowcy.

bye,
merle