Re: Monitory HYUNDAI

Autor: Konrad Olejnik (kolejnik_at_lodz1.lodz.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 08:59:25 MET

merlin_at_las.ibl.bialowieza.pl (Alek Rachwald) wrote:

>Biorac pod uwage, ze Daewoo to zasadniczo kicha (liczne opinie w ciagu
>ostatnich miesiecy), mamy tu w postaci
>Hyundai'a kiche do kwadratu. Czyli jak zwykle GoldStar forever (jesli
>nie stac nas na Trinitrona).
>
>pozdr.
>merle

Tak sie wlanie rodza plotki - parafrazujac stare powiedzenie: "Ktos
cos powiedzial, ktos cos uslyszal, kogos zamkneli i cisza".
Opinie na temat monitorow sa rozne - nie nalezy wyciagac pochopnych
wnioskow z kilku (do tego zaslyszanych) informacji.
Tak sie sklada, ze mam w pracy rowniez monitor GoldStara (takze 2
lata) i moge go "zjechac" (z uzasadnieniem) jeszcze bardziej niz
Hyundai'a. Jak widac "nigdy nie nalezy mowic: nigdy" Wedlug mnie, przy
wyborze monitora nalezy sie jeszcze kierowac wlasnymi odczuciami
(trzeba po prostu przy kupnie poprosic o demonstracje, najlepiej
uruchamiajac przyniesione ze soba demko). Wtedy na wlasne oczy
czlowiek sie przekona co mu pasuje, a co nie.

Konrad