Re: CD

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Fri 24 Jan 1997 - 09:30:12 MET

On 24 Jan 97 at 2:29, Tommy Lite wrote:

> Proponuje CD-BENCH...
>
> Wrzuce go do grupy pl.rec.muzyka.bin, bo tu nie mozna!
> (Admin krzyczy...)

i ma uzasadniona racje.

> PS. Moze to nie najlepszy moment, ale : dlaczego nie ma
> pl.comp.programming.bin ???? Podobno bylo, ale czemu juz nie ma ???
>
> Tommy Lite / Extravaganza / Metropolis SH

A nie lepiej to go postawic go na FTP tak poprostu, zeby nie generowac
zbednego ruchu. Po co ma trafiac do wszystkich subscribentow jakiejs tam
listy. Jesli ktos (ja tez) bedzie nim zainteresowany to sobie zdejmie z tegoz
FTPa. Postaw go i podaj adres nawet na wszystkie listy jakie znasz:-)
   To by bylo na tyle.

PS Jak juz postawisz to rzuc adres na peceta :)))
    Zbyszek
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \