Re: Fotografia bezposrednio do PC'ta.

Autor: --Markk R Us-- Mark Kaliczynski (MarkkRUs_at_aol.com)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 17:48:00 MET

On Wed, 22 Jan 1997 14:00:06 GMT, radekp_at_geocities.com (Radoslaw
Poplawski) wrote:

>Chyba w PCWK byl test takich aparacikow. Pisze "aparacikow", bo jakosc
>zdjec jest na zenujacym poziomie. Jesli jestes przywiazany do jakosci
>zdejce - to nawet nie probuj (jakosc gdzies pomiedzy 320x200 a 640x400
>;) ).

>Mozna kupic taki aparat ponizej $1k (teraz to juz chyba wystarczy dac
>500$).

TE najbardziej popularne i najtansze do 640x480 kategorii mozna
dostac w kazdym sklepie fotograficznym prawdopodobnie za okolo
$300. Jakosc zdjec jest taka jaka nalezy sie spodziewac po
640x480 i do niektorych celow jest to zupelnie wystarczajace.

Profesjonalisci moga wydac kilka tysiecy $$$ i dostac cos takiego
w kategorii 1012x1524 lub wyzej z mozliwoscia robienia 1000 zdjec
zanim bateria sie wyladuje. Kodak, miedzy innymi, modyfikuje
profesjonalne Nikkon i Cannon aparaty fotograficzne do tego celu.

Jest nieuniknione ze jest to przyszlosc i poniewaz ta technologia
sie rozwija i ceny spadaja to ewentualnie jakosc zdjec bedzie
lepsza tutaj niz na filmie.

--
  Mark