Re: Jaki modem wybrac

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 21:24:58 MET

In pl.comp.pecet Pawel Paron <pawelp_at_rodan.pl> wrote:
: Z drugiej strony rzeczywiscie Zlomtrix 14.4, daleko (90km), a po drodze
: centrala niejakiego pana Strougera (czy jak go sie tam pisze).

Strowger nie jest najgorszy. Najgorsze sa najnowsze cyfrowe, poki obsluga
nie nauczy sie jak sie ustawia jakas tajemnicza synchronizacje...

: A tak przy okazji, to czemu na owym Zlomtrixie 14.4 nie udalo mi sie nigdy
: zobaczyc wiecej niz 9600? Zeby nie wiem jak ladnie sie polaczyl, w srodku nocy

Hm, a nie obslugujesz go Ty na 38400, a moze nawet 9600 po prostu?
Ustaw na 57600 obie strony i wtedy sprawdzaj.

: Moze to "bis" przy V.32 to jakas literowka?

A nie pisze przy tym malutkimi literkami 'software supported'?
Ja Zoltrixy w ogole bardzo lubilem, nawet kilka dobrych mam do tej pory,
ale potem probowalem kupic nastepnego dobrego i takiego w sprzedazy nie
bylo. Zdaje sie ze zaczal byc made in China...

J.