Re: CDROM 12x

Autor: Maciej Goncerzewicz (mag_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 13:43:05 MET

Michael <mickey_at_cyberdude.com> napisał(a) w artykule
<32e53d13.552652_at_nntp.ix.netcom.com>...

> Ja uwazam to wszystko za kretynstwo. Ja uzywam Toshiba 8X i jest to
> wystarczajace. Ostatnio widzialem w sklepie CD-ROM 16x. Po co komu
> takie predkosci. Jeszcze nie zdarzylo mi sie zobaczyc programu ktory
> wymaga cd-rom szybszego niz 6x :)

Moze i masz racje, ale nie bede sie przesiadal z 4x na 6x. Uwarzam to za
idoityzm.:))
Pozatym na 4x Pandora mi sie wlekla, a to zly znak jak obraz nie nadarza na
glosem.

Pozadrawiam Maciej

> Mike
> mike_at_cyberdude.com
>
> PS. Ostatnio wszyscy maja manie predkosci - coraz szybsze procesory,
> dyski twarde i .... . Ja ciagle mam w moim notebooku Pentium 120 i
> wcale mi to nie przeszkadza. Nie kazdy na co dzien uzywa AutoCADa czy
> 3D Max :), a kupowanie Pentium 200 do gier, Microsoft Money i
> internetu nie mozna nazwac normalnym zachowaniem.

Ja tez mam Pentium 120 i sie ciesze. A internet uzywam do uczenia sie. :))