Re: CDROM 12x

Autor: Michael (mickey_at_cyberdude.com)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 23:07:49 MET

On 21 Jan 1997 18:22:38 GMT, "Maciej Goncerzewicz" <mag_at_bydg.pdi.net>
wrote:

>Mam zamiar sie wybulic na 12x predkosc Mitsumi.
>Czy to sie oplaca?
>Moze ktos ma juz cos takiego i moglby mi przeslac informacje o tym
>sprzecie.
>Interesuje mnie rowniez czy ma ktos jakies zastrzerzenia?
>Odpowiedzi prosze przesylac na E-mail.
>--
>Mciej Goncerzewicz
><mag_at_bydg.pdi.net>

Ja uwazam to wszystko za kretynstwo. Ja uzywam Toshiba 8X i jest to
wystarczajace. Ostatnio widzialem w sklepie CD-ROM 16x. Po co komu
takie predkosci. Jeszcze nie zdarzylo mi sie zobaczyc programu ktory
wymaga cd-rom szybszego niz 6x :)

Mike
mike_at_cyberdude.com

PS. Ostatnio wszyscy maja manie predkosci - coraz szybsze procesory,
dyski twarde i .... . Ja ciagle mam w moim notebooku Pentium 120 i
wcale mi to nie przeszkadza. Nie kazdy na co dzien uzywa AutoCADa czy
3D Max :), a kupowanie Pentium 200 do gier, Microsoft Money i
internetu nie mozna nazwac normalnym zachowaniem.