Re: Odp: Caviary sa do d...

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 13:19:12 MET

In pl.comp.pecet Andrzej Olaczek <andol_at_zr.ita.pwr.wroc.pl> wrote:
: Greg Trzaska wrote:
: > Uwazam ze sa to najlepsze dyski na rynku.
: > Ciekaw jestem czy WD ma rozne gradacje jakosci z podzialem na rozne
: > czesci Swiata USA - 1 a reszta co zostanie ????

Dosc powszechne jest, ze producent ma kilka fabryk (Filipiny, Malezja,
Taiwan, Singapur, Irlandia), i ze czasem jednej z nich zdarzaja sie drobne
wpadki z jakoscia. Normalne jest tez, ze jak kupujesz te dyski w jednym
miejscu, to pewnie pochodza od jednego dystrybutora, ktory ciagnie z jednej
fabryki akurat.

: Z tego co wiem - na rynek polski trafiaja niestety czesto dyski II kategorii.
: Np. takie, ktore gdzie indziej zdyskwalifikowano z powodu zbyt duzego poziomu
: halasu. Ile procent kupionych w polsce "wudekow" nie chodzi jak traktor

Tez mozliwe, tylko ciekawe ze takie wpadki nie zdarzaja sie rownie
powszechnie Seagate'owi, Connerowi, etc.

J.