Re: NETykieta

Autor: Jarosław Wšsikowski (jarek_at_tema.mt.put.poznan.pl)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 12:32:17 MET

Piotr Manturzyk <gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de> wrote:

>I dorzuccie jeszcze BTW = 'by the way' = 'na marginesie'
>pojawia sie b. czesto. I jeszcze cos bylo o nie wytykaniu
>bledow ortograficznych (albo literowek?), bo ja nagminnie
>nie trafiam w 'y' i pisze 'u'.

Nie zgadzam sie!
Uwazam, ze fakt korzystania z komputera na zwalnia od koniecznosci
zachowania poprawnosci jezykowej. Bledy "grube" swiadcza o
niedouczeniu piszacego. Wszystkie bledy (nawet literowki) o braku
szacunku dla odbiorcow, gdyz autor nie pofatygowal sie nawet
przeczytac swoje dzielo.

Jarek Wasikowski
                   Jarosław Wšsikowski
Politechnika Poznańska Instytut Technologii Materiałów
Zakład Obróbki Plastycznej ul. Piotrowo 3, 61-138 Poznań
  tel. (0-61) 782265 fax. (0-61) 782200
jarek_at_tema.mt.put.poznan.pl wasik_at_pozn1v.put.poznan.pl