Re: NETykieta

Autor: Piotr Manturzyk (gandalf_at_mailserv.rz.fh-merseburg.de)
Data: Thu 23 Jan 1997 - 01:22:45 MET

Tomasz Kepinski wrote:

> Probujemy zapobiec problemom z uzytkownikami, ktorzy
> dopiero zaczeli przygode z Internetem.
> Glownie dla nich umiescilismy podstawowe zasady
> "etykiety Internetu" - mozna je przeczytac pod adresem
> http://free.polbox.pl/netykieta.html.
> Informacja o tym zostanie rozeslana do wszystkich
> uzytkownikow free.polbox.pl, mam nadzieje, ze przyniesie
> to odpowiedni efekt.

I w ten sposob ja tez przeczytalem zasady dobrego wspolzycia
z sieciowymi somsiadami, chociaz musze powiedziec, ze sporo sie
juz wczesniej dowiedzialem/domyslilem czytajac po cichu,
jak jeden ktos uswiadamial innego ktosia.

> Aha - jesli ktos ma jakies uwagi do zawartosci NETykiety
> (mozliwe, ze cos pominelismy) to prosze o kontakt.

I dorzuccie jeszcze BTW = 'by the way' = 'na marginesie'
pojawia sie b. czesto. I jeszcze cos bylo o nie wytykaniu
bledow ortograficznych (albo literowek?), bo ja nagminnie
nie trafiam w 'y' i pisze 'u'.

pozdrawiam
gandalf

--
|           DC Piotr Manturzyk            |