Re: Odp: Caviary sa do d...

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 22 Jan 1997 - 22:10:10 MET

Krzysiek wrote:

Sam uzywam tylko WD i przyznam sie nigdy nie mialem problemow, no prawie
nigdy. Raz zdazylo mi sie ze 340MB chodzil ale zdazaly sie jakies dziwne
rzeczy z maszynka, podejrzewalem pamiec, MB ale nie HD. Coz bylem w
bledzie.
Jesli natomiast chodzil od poczatku to jeszcze mi sie nie zdazylo aby
dysk padl jak to opisales.
Moje doswiadczenia z WD dotycza dyskow 340, 450, 850, 1.2, 2.1, 3.5 i
musze przyznac ze uzywam ich dosc duzo (aplikacje Metod Elementow
Skonczonych po kilkanascie godzin pracydysku prawie w trybie ciaglym).
Uwazam ze sa to najlepsze dyski na rynku.
Ciekaw jestem czy WD ma rozne gradacje jakosci z podzialem na rozne
czesci Swiata USA - 1 a reszta co zostanie ????
Pozdrawiam
Grzegorz
<trzask_at_ibm.net>