Re: ultra wide scsi i macierze dyskowe

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 09:51:27 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

> macieze tanie nie istnieja, bo nie jest to rozwiazanie dla bachora do gier,
> tylko do powaznej pracy. nie mialem okazji mielic i testowac tego typu
> rozwiazan w skali ktora pozwalalaby mi jednoznacznie podac wyniki badz
> upierac sie przy czymkolwiek, jednak osobnik z ktorym to konsultowalem nie
> zwykl sie mylic ;)

Teoria teoria, ale prawda jest, ze macierz, ktora widzialem, pracowala
szybciej od jednego dysku, i z pewnoscia nie byla to jakas bardzo droga
macierz - taki kontroler macierzowy PCI, z 2 szynami UW SCSI, jakims tam
procesorem (pewnie ASIC), i mial troche pamieci (nie wiem jednak ile).

Niestety nie kupowalem tej macierzy, a tylko przygladalem sie jej pracy
przy okazji instalowania komputera Linuxowego do obslugi poczty/itp.

--
Krzysztof Halasa