Re: PC

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 00:53:09 MET

On Fri, 17 Jan 1997 22:11:15 +0100, Radoslaw Poplawski wrote:

>Hmm, ja bym prosil o filtr, ktory sprawdza czy w poscie sa znaki
>charaktrystyczne dla polskich czionek - a jesli sa i nie ma deklaracja
>charset - to kill.

pod porzadnymi programami pocztowymi jest to jak najbardziej mozliwe:
porzadne programy pocztowe pozwalaja Ci pisac wlasne filtry - podajesz
nazwe programu i on kazdy (albo wybrany filtrem) odebrany mail
(w postaci pliku tekstowego) daje temu programowi jako parametr.
Program moze przetwarzac odebrany mail lub dawac odpowiedz co z nim
zrobic.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi