Re: W95 przeprogramowuje BIOS'a

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 13:29:49 MET

Waldemar Sadkowski (c52960ws_at_cs-boglab.eti.pg.gda.pl) wrote:

Hej,

> Dowiedzialem sie,

Lubie takie dowiadywanie sie :-(

> ze jesli W95 byl instalowany na karcie ISA,

Heh, a co to znaczy przepraszam. Ja instalowalem programy jak na razie max.
na twardzielu. Na zadnej karcie ISA jeszcze nie. Na zadnej innej karcie tez
nie.

> przeprogramowal w czasie instalacji BIOS'a i np. nie da rady uzyc
> komputera z zadna karta PCI.

Zwlaszcza jak np. mam starego BIOSa, ktory siedzi w zwyczajnym ROMie. A ze
do slotu ISA nie da sie wcisnac karty PCI, to wybacz, ale wina plyty --
plyta tak przeprogramowuje sloty ISA, ze nie mozesz tam wlozyc PCI ;-)

> Po prostu BIOS nie widzi zadnego zlacza PCI.

I nie zobaczy. Dopoki nie zakupisz...

> Niech zyje Microsoft

I plotkarze ;-)))))

milego dnia zycze
hej

PS. Jak sie dowiesz, ile rzeczy w komputerze dzieje bez Twojej wiedzy, to
padniesz trupem ;-).

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski
ul. Chodkiewicza 12b/5, 87-100 Torun, Poland