Re: CB-radio

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 18:48:25 MET

| Od: Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
| Data: 20 stycznia 1997 00:55
|
| Na szczescie nie istnieje... CBisci to zaraza spoleczna...
| Jesli radio, to radioamatorstwo !
|
| CB suxx

I kto niedawno mowil, ze nie ma nic do CBRadio i jego uzytkownikow. Tak
Ty. A moze sie myle?

A ja chrzanie radioamatorstwo :) (to tak zeby sie odgryzc - bo nie czuje
sie zaraza - spoleczna w ogole). Jedyne co mozna powiedziec o
radioamatorstwie, ze jest to zamkniety klan. Radioamatorzy zyja w swoim
zamknietym kregu i kazdy z poza niego jest Suxx. Straszliwe zadufani, ze
co to nie oni. Nie mozna normalnie porozmawiac bo jezeli jestem "nowy" to
znaczy ze sie nie znam i oni nie beda ze mna rozmawiac. Cos jak radiowa
masoneria. I nie mow mi ze tak nie jest, bo co z tego ze mam licencje
kiedy dostac sie do was nie sposob, a teraz to juz nawet nie chce.

CBRadio rulez! Radioamatorzy suxx!. (To tak na zlosc! :))))

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?