Re: DriveSpace3

Autor: Krzysztof Cynarski (kcynarsk_at_willow.iie.pz.zgora.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 18:20:34 MET

| Od: Radoslaw Poplawski <radekp_at_geocities.com>
| Data: 20 stycznia 1997 13:44

dialog

| Drivespacem zwyklym (nie wiem czy to wersja 2, uzywam standardowego
| Windy) osiagam okolo 2:1. Na dysku tym mam winde95 i wszystkie
| zainstalowane programy pod nia. Zadnych tekstow, grafik z BMP.
| Partycja ma 500MB (wiekszej juz pod Drivespacem <3 nie da sie
| stworzyc).

w DS3 da sie

| Po zaupgradowaniu DS3 (kompresja Ultra) zyskalem ok. 20-30MB przy
| ok.80% zapelnieniu.

A czy robiles rekompresje? Czy tylko upgrade?

| Myslalem, ze bedzie wiecej.
|
| A czemu odradzam DS3? A bo sa klopoty z reinstalacja win95 po
| zainstalowaniu tego.

Tu masz jak najbardziej racje. Nie polecam kompresji dusku systemowego
jedynie stworzenie nowej skompresowanej logicznej "partycji". Jest to o
wiele lepsze rozwiazanie i o wiele szybsze w uzytkowaniu.

_/_/_/ Krzysztof Cynarski, on IRC -> Chris97 EMail: Chris97_at_irc.pl
_/_/_/ EMail:K.Cynarski_at_willow.iie.pz.zgora.pl ,
_/_/_/ Dialog tramwajowy: -Wychodzi pani...? -A panu?