Re: NT (bylo: Re: ankieta)

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Tue 21 Jan 1997 - 03:06:58 MET

On Fri, 17 Jan 1997 00:12:03 +0100, Grzegorz Bodaszewski wrote:

>Czy ja wiem ? Pod Windows wszystko jest mozliwe. No a duchy
>to rzecz na porzadku dziennym. Szczegolnie te zlosliwe,
>przeszkadzajace super-systemowi w spelnieniu wymagan C2 :-)))

Dzis kompletnie rozwalilem NT 4.0 wybierajac probujac uruchomic
driver ATAPI na komputerze z dyskami SCSI.
Po wybraniu opcji START kursor myszy stanal, num-lock nie dzialal,
nie mowiac juz o ctrl+alt+del. Po twardym resecie system juz nie wstal.
To sie nazywa pewnosci i bezpieczenstwo. A moze powinni do certyfikatu
bezpieczenstwa dodac spis opcji, ktorych nie nalezy uruchamiac zeby
system nie padl ?