Re: EM EM EKZ

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 23:57:24 MET

> hm... miedzy innymi tak to mozna ujac, aczkolwiek niedokladnie. poniewaz
> roznic jest naprawde sporo pozwole sobie przytoczyc chociaz pare:
>
> FX VX HX
> timingi pamieci (EDO) 7-2-2-2 6-2-2-2 5-2-2-2
> PCI 2.0 2.1 2.1
> max. czestotliwosc pracy 66 75 83
> obslugiwane procesory 166 i MMX 200 i MMX 200 i MMX
> SDRAM nie tak (7-1-1-1) nie
> ECC/PARITY nie nie tak
> wieloprocesorowosc nie nie SMP 2CPU
> ilosc RAMu 64 128 512
> obszar cacheowalny ramu 64 64 512

No...eXpertem od plyt nie jestem i musze przyznac, ze troche mnie
zagielo! Ni cholery nie moge sobie tylko porownac pewnych rzeczy, bo
majac plyte QDI na FX mam:
- Pentium 200 support (sprawdzone i dziala)
- PCI 2.1 (dane z instrukcji)
- Obsluga 128 mega RAM (dane z instrukcji)
Co do obslugi 128Mb ram, to dlugo jeszcze sobie nie sprawdze czy
rzeczywiscie
mam to, co jest w instrukcji, ale czy wersje PCI mozna jakos sprawdzic?
I jeszcze jedna sprawa...Czy warto teraz kupic plyte HX, czy lepiej czekac
na LX lub TX? Jaka bedzie roznica nowych chipsetow w stosunku do starych?
Jaka predkosc ma PCI, gdy chipset jest ustawiony na 83Mhz?

--
Michal Malanowicz